October 01, 2008

Sing A Long

Japp, nu ar klockan halv 7 pa kvallen har i New York , och hemma ligger alla sakerligen och sover, for dar ar kl. halv ett pa natten... Forvanasvart trott ar jag, kanner inte av sa mkt jetlag faktiskt. Kanske kommer senare.
Idag har vi haft lektioner hela dagen. Vart ratt ok faktiskt. Cool larare har vi iaf. En gammal dam, typ, helskon ar hon.
Nu ska vi snart ha Sing-a-long i en aula. Alla svenskar ska sjunga en barnlat fran varat land, och likadant med alla andra lander.
Nu ar det bara imon kvar och halva torsdagen, sen blir det guidad tour och freetime i NYC. Can't wait... Och sen vill jag bara komma till familjen kanner jag.
Jag vill kunna skypa med alla kanner jag.. men det far vanta tills helgen.. Well well
/Victoria

3 comments:

Anonymous said...

nice du.!!! NYC fatta! bring the camera liksom! o ja vickan jag vill också komma typ 5(0)! gånger! let's see 7*5=35 000:- eh asså jag tror jag hoppas över de... men asså jag funderar starkt på att de kanske ändå e värt de! men kanske 2 gånger! 14 000... it's much men va tusan... fast sen ska jag ju få ledigt... okej de här e inget man skriver i en kommentar haha...

glasruta said...

hahahha. ninnie är så skön! ta hand om dig och njut av NYC!!!

Anonymous said...

Coolt! Skönt att du är framme och börjar "landa" rent mentalt.. NYC, wow. Enjoy, baby!