September 30, 2008

In New York

Ja, jag tankte bara skriva lite snabbt och saga att jag lever.
Jag befinner mig just nu pa Au Pair skolan i New York.
Flyget gick bra.. Blev lite konstigt nar jag bytte flyg i Frankfurt, for jag var inte pa samma flyg som de andra svenskarna. Men det spelade inte sa stor roll, jag kom ju fram iaf.
Idag ar forsta dagen med lektioner och sa....
Men det ar sjukt va jag saknar Ninnie (och mina foraldrar faktiskt)... Detta kommer bli jobbigare an jag raknat med !
Karlek till dig, Ninnie !
/Victoria

3 comments:

glasruta said...

du är så cool som gör det här! <3 det kommer bli så bra! lycka till nu massvis! och grattis på din födelsedag :)

Anonymous said...

Vad gör man på aupair skola? Grattis!

Anonymous said...

GRATTIS GRATTIS!!! dude saknar dej me må jag lova! :( men vi hörs snart :D