October 24, 2008

Varning för *negativt inlägg

Okej. För en stund idag mådde jag rätt dåligt. Både pga mig själv och hela situationen. (Observera: Det är inte så "allvarligt" som det låter)
I vilket fall har jag skrivit lite fram och tillbaka med min kontaktperson och också haft en del matchningar som inte vart i kalifornien, där jag såå gärna vill stanna...
Och så ringde min kontaktperson till mig och va lite.. hm , va ska man säga.. inte upprörd på ngt vis, men lite irriterad? på att jag va så himla angelägen om att vara här och att jag nu måste vara öppen till hela usa... osv osv... okej, fine.
Nu har jag för tillfället en matchning i SF-området med en indisk mamma som har en 9-årig son.... Så vi får se om dom ringer, och hur det skulle låta i så fall.
(Spana mitt 'lilla äpple jag köpte idag. dom var mini alltså... så sööta, kunde inte motstå att prova liksom :P)
/Victoria

No comments: