October 05, 2008

Chinese-guy

När jag (och 2 svenskar till) satt på flygplatsen i NY så satte sig en amerikanre/kines framför oss och bara började snacka. Han frågade om vi var au pairer, han brukade se au pairer på flygplatsen hehe... Och sen bara började vi babbla järnet om allt typ. Sen i vilket fall så gick de två andra för dom skulle in på planet först och då var det bara jag och han kvar, och han fortsatte ju babbla och fråga massa frågor om allt typ.. Han va schysst! Han höll på med fotografi med, så han visade en massa bilder han tagit. Han var duktig. Så då pratade vi massa foto, och sen tipsade han om massa saker i San Fransisco och sånt...
Och båda vi hade Seating 4 så vi gick in samtidigt till flyget och han fortsatte prata med mig (Bra, då kunde jag ju öva mer på min engelska inför mötet med familjen), och sen när vi var inne i planet så hade vi olika platser, så a.. haha.. men han kom fram när han skulle hämta lite i sin väska och fråga hur det va och så.. Ja.. ne men han va trevlig..
Det märker man här, att alla är väldigt vänliga liksom.. Folk liksom ler mot en och sånt..
Slänger in en bild på mitt rum med...
/Victoria

2 comments:

Anonymous said...

Looks (and sounds) nice :) Fint rum. Bor du bra, områdesmässigt alltså..?

Hoppas du känner dig välkommen å allt det där. När börjar du "jobba"?

glasruta said...

åh vad fint du har det :) <3