October 18, 2008

Osäker väg?

Nu ska ja snart åka till ett shoppingcenter... Där finns bl.a Forever 21 :D
Inte bara det, jag ska köra dit själv med.. ! Tjena, ja vi får hur det går haha.. Inte bara att köra, men att hitta med.. men det ska nog inte vara några problem.. eller? haha..
Förövrigt så hatar jag att ta emot pengar.. tog precis emot min lön från denna vecka, från pappan.. och liksom, det är så pinsamt på ngt sätt... liksom tack? Frötjänar jag den? osv osv.. så har det alltid vart att ta emot pengar. Jag tycker det är konstigt. Det är bättre att få dom insatt på ett konto liksom.. well well hehe..
/Victoria

4 comments:

Anonymous said...

Hur gick körningen? Allt bra med dig?

Anonymous said...

Jag älskar din blogg, förresten. Är lite kass på att kommentera, men jag älskar den.

Take care <3

glasruta said...

nu svarar jag på flera inlägg här ;) hehe. godis!!! håller med dude. ingenstans i hela världen finns det så gott lösgodis som vi har på vårat willys! ingenstans<3 men jag hoppas du överlever.. och jag är fett avundsjuk på den där affären/köpcentrat! have to go there lixom :) skönt att höra att du är mer positiv nu också! och jag hoppas körningen gick bra ;) och att du får en superbra familj snart! puss och kram, ta hand om dig

Anonymous said...

dude avis!!! hoppas körisen går bra... o att ta emot pengar suger!!