October 24, 2008

Unachievable Dream

Jag har tänkt. Jag har tänkt på en sak. Jag och en kompis har haft lite som "lösa planer" på att flyta utomlands (usa då kanske) i framtiden. Men ja har kollat upp det där, och det är INTE LÄTT. Inte gratis heller, vilket iofs inget är, men ja. Men efter att ha vart här i nu 3 veckor känner ja att jag vill komma hit igen (fick ja dessa tankar pga av ja kanske måste åka hem? Ja. Dock är det liksom inte säkert, ja har troligtvis nästa vecka på mig att leta med om det skulle va så). I vilket fall, jag måste iaf komma hit igen. Jag är kär i usa tror jag. Ja menar jag har ju bara sett typ 1% av kalifornien, och typ 0,2% av usa haha, men ändå liksom...
Min dröm tror jag skulle vara att plugga i kalifornien till makeupartist. Åh vad jag skulle vilja det så sjukt mkt. Varför ska allt vara så dyrt? Varför kan jag inte få vinna på lotto?
Undrar om det någonsin kommer hända att jag får min önskan uppfylld? Liksom, seriöst, vad vill ja annars göra här i livet? Inget. Jag vill detta. Nu vet jag vad jag vill. Varför existerar pengar? Det är mitt enda problem tror jag.
/Victoria

3 comments:

Anonymous said...

without seeing it i'm inlove with Usa... I'm mean we don't belong in sweden... seriously we don't.... money sucks!! I mean ja när man hittar nått man verkligen vill så står nått ivägen som man verkligen inte kan påverka.:! GAH!!!!/ninnie

Anonymous said...

och hur mkt jag än vill att du ska komma hem så vill jag va hela mitt hjärta att du ska få de asnice där o va kvar hela ditt år.../NInnie

Victoria said...

ja älskar dig min lilla ninnie