October 06, 2008

Sunny California

Idag har vart en fin dag. En rätt slapp dag.
Jag tog en promenix till affärerna som ligger precis över gatan och kollade lite. Asså det är ngt speciellt med att gå i affärer (grocery stores speciellt haha) och bara kolla. Kolla på priser, vad för grejjer det finns och bara gå omkring där. Det fanns två stora butiker där, typ som Maxi Stormarknad hemma typ, där det fanns allt möjligt... och saker och ting är faktiskt billigare. Om man säger typ så här; en lite finare/dyrare chokladkaka som hemma skulle kosta typ 25:- kostar 2,49 dollar (17:-). Det va det enda ja kom på nu haha.. men så är det typ.. så det är ju en bra början, eller hur man nu säger... Sen märkte jag också att antingen är saker och ting värsta junkfooden eller så är allt "Diet", low fat, fat free osv osv. Och allt är i STORA förpackningar. Visste ja ju iofs att det va, men nu har jag märkt det med mina egna ögon.
Så ja, ja gick runt och kollade lite... mysigt var det.
Sen satt jag och kollade på Gossip Girl med min hostmum och snackade lite. Hon är schysst! Lilla bebisen va också med. Cutie!
Sen hade vi lunch med en massa mumsiga frukter. Yammie.
Bilder jag har tagit kommer i nästa inlägg....
/Victoria

3 comments:

Anonymous said...

EY! du är framme nu :D fan vad härligt! :D hur trivs du? har du en bra känsla i kroppen? :)

Anonymous said...

Soundes wonderfull! O huset e duperfin! O jag saknar dej o längtar!

Anonymous said...

i mean sounds