October 07, 2008

A new day

Internetet funkade inte igår på kvällen så därför skrev jag inget. men men.. ja kan skriva lite om gårdagen iaf:
Jag var inomhus rätt mkt igår.. känns konstigt och lite dumt när det är så fint väder liksom... Men vi va ute i trädgården en stund och låg och läste med barnen på filtar.. det va mys.... sen spelade vi lite fotboll på trädgården...
Ja.. så den här dagen har vart ganska lång för ja har vart med barnen hela tiden... Min hostmum har vart uppe med bebisen hela natten så hon tog en lite nap så då va ja med barnen...
Men alla dagar kommer inte vara såhär.. utan det är bara nu i början när allt är nytt och så liksom... så idag är ja ledig från 9.30 till 13...
Jag tog hand om lilla bebis Julia innan medan mamman läste för de större barnen, och hon är så söt... fast inte när hon skriker haha... då får ja lite panik, men man vänjer sig nog.. och lär sig haha..
Så ja nu har jag gjort samma sak som jag gjorde igår, vart med till skolan och dagiset... Jag ska nog gå ut en sväng sen.. spana läget, och njuta av det fina vädret. :D
/Victoria

No comments: