October 17, 2008

Varm dag

Idag fick jag ett phonecall från familjen jag var matchad med... Jag ska antagligen åka in till henne i SF på söndag, så ja vi får se hur det går. Fick precis reda på att det var familjen till en av tjejerna ja träffade i NY som ska åka hem... Men det va nog inte pga av familjen (får vi hoppas iaf)... Dom "klickade" tydligen inte.. så vi får se om vi "klickar" hehe..
Idag va vi i en park och lekte.. lilla killen hade en playdate. Och det var superhot, ja höll på att dö (nä inte riktigt men det va väldans varmt). Idag hela dagen har dom skött sig rätt bra ungarna.. skönt.. men då tänker ja såhär; ska ja stanna då hehe.. Ne, men det är ju inte det liksom... (jag skulle dock tagit med mig kameran dit.. det va fint där och så sprang det runt en massa ankor och gäss... haha,.. dom va sköna..)
/Victoria

3 comments:

Anonymous said...

good luck sweetie:)

Anonymous said...

kul att läsa om hur du har det i usa! :) hoppas det löser sig med familjerna och allt :)

Anonymous said...

Roligt! Hoppas inte det avr familjen det var fel pa eftersom hon akte hem ;) Men skulle det vara det skulle man ju gora en re-match och inte dra sana drastiska atgarder som att sticka hem. Jag mailade min LCC idag och berattade hur jag kande om familjen, huset och omradet etc. Foreslog en re-match med.. Vi far se vad som hander!