October 04, 2008

Good Morning

Ja, nu är det morgon här i Lafayette... jag sov sååå skönt, och det var sååå välbehövligt. Vaknade upp till en massa springande barn hehe...
Satt och pratade lite med mamman innan, Deb, hon är så snäll och omtänksam. Det känns bra.
Barnen är söta, och väldigt pratsamma.. frågar tusen frågor typ. Och smarta är dom med, kan en massa saker som jag inte fattar ett skit om hehe. Dom får se till att lära mig en massa saker.
Pappan är nördig i Guitar Hero, så det satt han och spelade på morgonen, medans barnen sprang omkring (och var med deras mormor som bor jämte oss), och mamman tog hand om Julia.
Deras hund har sprungit bort, så nu har dom bara en kanin, som heter Popcorn.
Jag hann inte se så mkt av hur huset såg ut ute, för det var så mörkt igår när vi kom, mne det såg jättefint ut. Inne är det rätt stort, med en massa barnsaker överallt typ hehe. Mitt rum är typ dubbelt så stort som mitt rum hemma (inte för att jag har så mkt att jämföra med haha men ändå). Sen har jag en dörr till själva garderoben så det är inte som hemma, då jag bara har en byrå där jag kan ha alla mina kläder. Nu är det bara till att hänga upp dom, och ja, helt enkelt få mer plats.
Hm, what else.... Idag ska vi inte göra så mkt.. på eftermiddagen (när alla där hemma ligger och sover hehe) ska Deb ta mig runt neighboorhoodet och visa mig placet.. Ska bli intressant. I'll let you know..
God Natt (snart kanske) till Sverige.
/Victoria

No comments: