October 14, 2008

Awkward Atmosphere

Nu är det lite konstig stämning här tror ja. Och jag är den ansvariga.
Hon från CC var här innan och pratade med oss, och det kommer bli en re-match. Alltså när vi satt där; jag, mamman och hon från CC kände ja mig som det svarta fåret typ. Som världens dummaste person. En person som förstört för en familj supermkt. Men samtidigt är ju det här bättre för familjen också, det är ju bättre om dom får en som klarar av detta jobb. En som är lite mindre som jag.
Usch, det är så konstig stämning nu mellan oss. Jag känner mig typ hatad. Det är ja säkert inte, jag är väldigt bra på att överdriva, men hon säger inte alls lika mkt, det är en väldig pinsam tystnad när det är tyst, och när ngn säger ngt är det som att "a nu måste ngn säga ngt", och typ om man låter trevlig så är det liksom "a, ja måste låta trevlig"... Ja ni fattar...
Men ja hoppas iaf jag har tagit rätt beslut. Jag har gått på min magkänsla och ödet får bestämma resten.
Det jag tycker känns lite tråkigt också är att nästa familj kanske inte bor i Kalifornien :( Jag vill ju jättegärna vara kvar i denna vackra stat.....Åh, har jag gjort rätt, har jag gjort fel?
Äh, nu rycker vi upp oss lite här, va.. .. Så ! hehe..
/Victoria

2 comments:

Anonymous said...

jag och Sarah åker ju hem, så då kanske du får nån av våra familjer och det är ju i Kalifornien. Men hoppas att allt går bra för dej nu då, och att du får en ny familj som är bättre, som det känns helt rätt med.

Anonymous said...

mm. nä jag orkar inte det :( har mått/mår så dåligt för att det inte funkar i den här familjen att jag helt enkelt inte orkar testa med en annan familj heller, vill inte att det ska bli samma sak där heller, eller värre. så nu vill jag bara hem, för nu vet jag vad jag vill göra med mitt liv ;P . det känns väldigt tråkigt att lämna USA, Kalifornien, San Francisco men jag mår absolut inge bra :/ så nu får det bli som det blir.