October 05, 2008

The Mall

Idag var vi i ett Mall.. kollade runt lite och så.. and yes, I can do some shopping there for sure :D . Forever 21 fanns där and that's awsame ! Jag köpte ett linne på Forever 21 i NYC för 3,99 dollar (28, 50 kr)... Not bad, I'll tell you..
Jag har också köpt min första Starbucks-dryck. Dock inte kaffe haha, men en Iced Green Tea. Alla här, och även mina hostparents, är Starbucks-addict haha.
Sen så var jag med pappan (Guitar Hero-nörd bl.a) till the grocery store, och så visade han mig även de affärer som finns right across the street. Det fanns lite smått och gått, men om man ska till ngt större ställe får man ta bilen typ 5-10 min eller nått..
Sen så fick jag en veckas "testa-på" på gymmet som finns här. Dom sa att det kanske inte var så nice typ, men det var det visst. Iaf om man jämför med det hemma... Allt var liksom nytt, för det öppnade för ngn månad sen bara.. Så Me Liky.. Och så ska jag även få ett löpband på mitt rum ! Yea haha... dom hade ett i garaget som dom inte använde så ofta så frågade dom om jag ville ha det. Schyssta är dom..
Och jag har sjuuukt många tv-kanaler (för tillfället kollar jag på älskade Vänner) och så har dom TiVo så man kan ställa in vilka program man vill ha inspelat och så kan man bara välja själv när man vill kolla på det. Sweet.. Sen har jag också playstation på mitt rum med. Thank you. Så om jag har vänner över kan vi köra Sing Star haha.. I'm in. Not. Mohaha..
Och så har jag också träffat deras mormor som bor i ett hus på samma tomt men i ett separat hus (tomten är rätt stor).. Hon är supersweet asså.. så söt är hon..
Ja, that's my day.
/Victoria

4 comments:

Anonymous said...

skämtar du syrran.. Forever 21?? du måste göra lite shopping åt mig nu va.. bara så du vet ;)

Anonymous said...

Asså liksom forever 21... jag har liksom suttit på den hemsidan ett antal miljoner gånger o asså vill!

glasruta said...

åh du :D det låter ju supernice! fy vad glad jag är för din skull och sjukt avundsjuk! jag önskar jag hade vågat som du<3

Anonymous said...

du verkar ju ha det hur bra som hest typ ju! härligt härligt