October 15, 2008

Morsning Korsning

Ja, då är det redan mitten på veckan här. Idag väntas ett samtal från CC, vet inte vad som kommer sägas, men det märker jag.
I helgen ska jag (förhoppningsvis!) in till San Francisco och ha kul med lite tjejer jag träffade i NY. Så det ska bli kul. Måste bara höra med min hostmum hur jag lättas kommer dit och så...
Annars är det inte mkt mer som är uppdaterat.
I eftermiddag ska vi dekorera inför Halloween som är überduber stort här... får se om dom håller sig lugna barnen, eller inte.
/Victoria

1 comment:

Anonymous said...

Hej hej. Nu är det torsdag och jag läste att du ska in till stan till helgen. När jag bodde i East Bay tog jag Barten in och sedan på kvällen tog jag och mina vänner taxi hem. Vi kunde alltid förhandla om priset och efter ett tag hade vi faktiskt en taxikille vi kunde ringa då vi ville hem. Vi betalade 20 dollar...superbilligt. Ibland var vi fler än fyra och gjorde då samma sak med limousinerna som kör runt :)