October 29, 2008

It's Poop All Over!

Ja, ida va jag, mamman och äldsta tjejen i walnut creek och käkade frozen yogurt-glass.. (Mums, mums, mums säger ja bara... snacka om att ha beslutsångest om vilken topping man ska ha haha... finns allt från m&m (som ja tog, vilket ja nog ångrade hehe..) till gummiebears, nötter, cookie-bitar.. ja allt som du finner på godis/kakhyllan i en affär.. haha.. ok, viktig info igen..).I vilket fall, när vi satt ute och käkade grät bebisen en del, så vi stoppade in hennes napp var om vartannat, men hon instisterar på att spotta ut den och så håller vi på fram och tillbaka ett tag.. tillslut tar min hostmum upp henne ur vagnen och framför mig ser jag att hela hennes bak är fläckig med bebisbajs som läckt igen hennes kläder !!! Haha... Ja, det va ju inte en napp hon behövde precis, snarare byte av blöja, kanske?.. så , ja vi bestämde oss för att gå till bilen och byta hennes blöja.. stackars bebis hehe... stackars min hostmum som fick byta den blöjan.. som sagt... så när hon började klä av henne så märkte vi att det va bajs ända ner till foten på henne och på ryggen och det hamnade också i hennes hår pga att hon hade det på handen och sen tagit på huvudet.. vi höll på att flabba ihjäl oss asså haha... eller a, under tiden skrattade jag och tjejen, men sen när det va klart kom vi alla och tänka på hur fult det va haha.. så bra tajmat liksom !... så hon fick åka i bara blöjan hem.. gallskrikandes haha.. stackarn... när vi kom hem fick hon ett bad hehe.. kändes trevligast så ;)
/Victoria

1 comment:

glasruta said...

haha! åhhh vad äckligt, stackars barn<3