October 31, 2008

All Hallows Eve

Idag är det Halloween och alla barnen är hemma från skolan, så det har blivit (och kommer bli) mkt jobb idag... typ hela dagen från 8 tills ikväll.. egentligen kanske man inte får jobba så en hel dag, men va tusan, det är ju sista dagen, klart jag ställer upp. Plus att det är helgdag med, så då ska man kanske jobba lite mer...
Ja ikväll är det första gången jag firar Halloween på ett äkta amerikanskt sätt. Ska bli skojj faktiskt. Dom skulle leta upp en kostym till mig, så jag får se va ja kommer vara haha...
Idag är som sagt sista dagen jag jobbar för denna familj. Det känns skönt ska jag säga. Ungarna har vart jobbiga de sista dagarna.. Blir så irriterad på dom haha.. men men, så är det. Imon är jag ledig. Då måste ja komma ut ur huset en sväng, och sen måste jag packa, för på Söndag bär det av.
Happy Halloween, people!
/Victoria

No comments: