October 22, 2008

Förmiddag i Solen

(Spana, weird ljus på ögat..)
Efter att ja kommit hem från springturen käkade ja en god frulle, och sen satte ja mig ute i solen med ett glas mangojuice/iste (egen blandning; svalnat te med is, mangojuice och vatten+ massa is för det va varmt ute!), och läste i min nya "bok". Greta Garbo dök upp bl.a hehe.
Familjeletandet går... ja du, det vet ja nog inte. Fick två förslag på familjer på östkusten (där ja inte vill va) och mailade hon som har hand om det, och hon bara "oj, va blev du matchad där, det står ju att du vill va på västkusten".. så ja, då fick ja en annan familj som bor norr om SF, i Santa Rosa. (För att krångla till det lite så kan ja tillägga att antagligen är det den familjen som den förra au pairen som va här (som familjen inte ville ha för hon va inte så bra) fick för beskrivningen lät exatkt. Dock så undrar jag då; varför är hon inte kvar hos den?).. Well well, I keep you updated.
/Victoria

1 comment:

glasruta said...

du är så söt! jag vill också vara där det är varmt!! åh, jag dör. fusk :(