October 11, 2008

Nice Night Out

Nu är jag precis hemkommen från middagen..vi var som sagt ute och åt på en japansk restaurang med mammans pappa (barnens morfar) + deras morfars nya gal... alltså kan man vara mer positiv och skön än hon? det undrar jag... Hon liksom vände allt negativt (om det dök upp ngt) till ngt positiv, och hon gick kanske högst 2 sek utan ett stort leende på läpparna och bara vara allmänt positivt inställt till allt! Asså hon skulle jag vilja ha som polare om jag mådde dåligt typ..Och supertrevlig med, så pratfull, så livad, så uppmuntrande.. ja ni förstår. Helt härlig! :D
Ja, var var jag.. jo, det fanns en massa alternativ som dom beställde som man kunde äta och det var inte sån sushi som jag åt hemma (som var d.i.s.g.u.s.t.i.n.g ! ! ! ) utan nu var det typ en tofusoppa som var helt ok, ngn räksak, ngn zuchini sak, och sen en sushirulle med avokado o gurka och sen sojabönor! Allt var superhealty- me liky... Så ja, det smakade gott liksom ! Fast jag testade en "sås"/dipping och hon varnade mig om att den va "lite stark" och jag tog typ en droppe och höll på att sätta i halsen haha... blev helt typ röd i facet och började hosta och ha mig mohaha.. Och då är jag ändå inte så känslig mot starka saker! Dude alltså ! Haha, men hon åt på som tjyven av det.. ja fattar det inte :P

/Victoria

No comments: