October 18, 2008

Target!

Idag va vi i en affär som hette Target (finns lite runt om i usa) och gud i himmelen va det va stort, och billigt och bra och allt ! Tusan att ja bara hade typ en halvtimma, för det va bara meningen att mamman skulle lämna tillbaka en grej och sen skulle vi hämta en av pojkarna.. Så ja försökte spendera mina 30 min väl där inne, för att hinna se så mkt som möjligt. Det va som Ullared typ, fast 1000 gånger bättre. Liksom, det fanns snygga kläder (billigt och mkt rea va det med), skor, iPod (det fanns en för.. hm, hur mkt va det nu.. äh kommer inte ihåg, men det va superbilligt + en rosa fin, men som va slut.. måste typ köpa..well well), film, musik.. ja rubbet. Allt du kan tänka dig typ, till bra pris (och ja, som sagt; Victoria Like). Varför etableras inte Target i Sverige liksom...
Hann iaf slänga med mig en tröja för 80 riksdaler.. Något ja reagerade på som va lite skojj var att bikinis (säger man så? låter konstigt..) hängde jämte vinterjackor hehe.. såg lite skoj ut tyckte ja..
En annan bra sak är att familjen troligen kommer hitta en ny au pair till dom, som är från Sverige tom... hon (och ja) pratade med henne idag, och det ser positivt ut.. så både jag och mamman har vart på bättre humör idag, och stämningen har vart finfin... T.om barnen har varir snälla idag (för det meste).. och då känner ja såhär; vad lämnar ja liksom.. lite sorgligt, för det är en väldigt "down-to-earth" familj ja är hos nu.. Men men, det kan ju bli lika bra hos en annan, vem vet. Möjligheterna är stora, och jag är iaf fått träffa och lära känna en fin familj =)

(Ni märker att jag är lite positivare ida, va? ;P). Nu ska ja iaf snart njuta av en lång natt och en härlig morgon då ja inte behöver höra alarmet vid 7am..
/Victoria

1 comment:

Anonymous said...

dude jag e avis o glad för din skull o jag saknar dej till max... tjong