October 02, 2008

Fodelsedagsbarnet

Ja, igar nar vi hade Sing-A-Long ropade dom upp mitt namn, och 3 till som skulle komma upp pa scenen. Och jag forstod ju sjalvaklart varfor hehe.. Ledaren sa varfor vi var uppe pa scenen (jag fyllde ju ar igar, och dom andra olika dagar denna vecka), och sa borjade alla (190 st) au pairer sjunga. Lite pinsamt, men det va val skoj, typ..
Nu ska jag snart pa en workshop dar en police officer sak prata om sakerhet och sant...(tror jag hehe).
En lite (valdigt!) ointressant sak som jag kan skriva ar att jag har smutsigt har!!! Jag maste tvatta det haha... Jobbigt haha..
Sen dessutom testade jag min reseadapter igar till min dators sladd; och det funkade inte !! What liksom? Liksom det gick inte att satta in min svenska kontakt i det svenska halet pa reseadaptern. Maste kolla upp det dar alltsa. Inte bra alls...
/Victoria

No comments: