October 25, 2008

Carnoween

Idag va ja med familjen på Carnoween som va i N:s skola... va söta alla ungarna va alltså. Alla var helt extas och utklädda i alla möjliga kostymer/outfits... Allt från Prinsessor till Darth Vader till Mimmie Mouse till Dracula.. ja allt mellan himmel och gjord. Ja gillade alla söta prinsessor :P Det skulle ja vilja va :D
Ja, mina va ju som sagt en svart katt, en stormtruper och en shackpjäs (nej då han är inte alls nördig i shack... han har bara typ 100 böcker om det och spelar det mesta delen av hans fria tid hehe.. ). (Varför han vill vara drottningen och inte kungen kan man undra... Jo för att drottningen är "the most powerful piece". Så det så haha..
Och ja, på hemvägen stötte jag på ett vattenfall/eller vattenuppskjutet mer.. Det va ngn som hade backat in i en sån där vattemgrejs (ordtorka..) så det for vatten flera meter upp haha.. Inte varje dag man kan få en gratisdusch så där mitt på gatan...
(Jag ska antagligen träffa den indiska mamman imorgon.. kan låta rätt bra faktiskt. Jag hoppas.)
/Victoria

No comments: