October 13, 2008

Fresh Choice Lunch

Idag var det lunch med au pairer i detta området... Det va trevligt.. träffade några svenska tjejer och bl.a en norsk.. dom va trevliga.. gick en sväng inne i Walnut Creek med en svensk, norskan och även en tysk... Trevligt värre.
Sen blev det också en vitaminboost från Jamba Juice. Mumsigt värre.
Sen körde jag även för första gången här... det gick bra.. dock är det lite annorlunda, men det är ju inte så konstigt... det är en massa olika filer bara haha..
/Victoria

4 comments:

Anonymous said...

Ja, har man sparat penagr fran sverige ar det ju itne sa roligt nar de itne ar lika mycket varda har langre :P Men a andra sidan. De 176 dollarna vi tjanar har kommer ju bli mer varda sa sa sett spelar det ju inegn roll ;) Nar dollarn hojs sa tjanr vi ju mer! hehe..

Anonymous said...

Dude de heter saknar honom hehe angående din kommentar då heh... du skrev saknar han... MOHAHA!!! viktigt de där ;)

Anonymous said...

Hej.
Kom in på din blogg från Feber. Ska titta runt lite, men när det första jag läste var Lafayette och Walnut Creek så var jag bara tvungen att skriva. Jag var också aupair där!!!! Bodde först hos en familj i Lafayette, men böt till en annan i Walnut Creek. Detta var 2003, och jag har efter det bott i San Diego och pluggat. I slutet av juli flyttade jag till NYC och här bor jag nu. Hur länge har du varit aupair? Åkte du genom någon organisation? Hoppas du trivs och det hade varit kul att höra från dig.

Nu ska jag läsa lite på bloggen :)

Anonymous said...

Ja, jag läste visst i ett inlägg längre ner att du var lite osäker ang familjen. Det är ju jättesvårt att veta innan man kommer fram. På telefon kan allt låta så himla bra. Jag tror på magkänsla, det är ett år det handlar om och det är en lång tid om man inte trivs.

Jag var hemma i ca. ett halvår innan skolan i San Diego började. Då för att fixa lite med papper och visum, men också för att få vara hemma med familj och vänner. Tog examen nu i Juni i Grafisk design och det är det jag jobbar med här. Jag verkligen älskar NYC. Trivs så himla bra, och tror nästan att jag äldrig vill flytta hem.

Om du har frågor eller bara vill prata så är min msn veronica_wallstrom@yahoo.se