March 07, 2009

Probably the best that I know of...

Natten blev lång för Victoria. Jag visste att min värdmamma skulle komma hem sent, så ja efter att ha somnat in i 2 timmar jämte A så gick ja till vardagsrummet och satte mig vid min dator. Där fastnade jag ngn timme, tills klockan var 1.30. Då gav jag upp och bestämde mig för att gå och lägga mig. Hoppades på att A inte skulle hoppa upp ur sängen livrädd när ingen var i närheten. Men, det hände inte, som tur var. Han sov tungt.
Jag satte på Vänner i tron om att somna inom en snar framtid. Men icke, jag var klarvaken i sisådär 3 timmar till. Och mitt i allt så börjar hunden skälla så högt så ja höll på och hoppa upp i taket. Herregud, va är det detta tänker ja. Min första tanke var ju att min värdmamma kom hem, men ne.. och hunden forsatte skälla som bara den, och det är inte precis lätt att få tyst på en skällande hund. Jag ville ju itne väcka A. Tillslut slutade han skälla, och jag gick tillbaka till min uppvärmda säng. Jag playar Vänner ett tag till och självklart börjar ju hunden skälla som tusan igen ! Va tusan hallå... Han skrämmer ju livet av mig haha.. (dessutom så öppnade våran katt våran dörr, med handtaget och lämnade dörren öppen... hur läskigt är inte det... )...
Nu sitter killarna här och spelar Super Mario Smash "någonting" på Wii.
Ikväll blir det äntligen I The Mighty igen ! Yey ! :D Och självklart har jag ju på mig deras tröja till ära :P

No comments: