March 31, 2009

Lovely is the word

Dagen blev klockren nästan. Gymbesöket kunde väl kanske vart mer händelserik och fartig, men vi startar veckan lite slött haha...
Jag och Elin åkte iaf upp till hillsen och tog en timme och lite till promenix. Himla, himla fint var det där (va ja säger att allt är fint nu för tiden hehe..).. Där skulle man ta och springa ngn gång, vilka backar alltså ! Inte dåligt haha. Det var många som va och sprang där. Men dude, mitt på dagen i den värmen och dom backarna. Ne, det vet jag inte om jag skulle klara hehe.. kanske tidigt på morgonen, eller på kvällen..
Efter blev det ett välförtjänt stopp på Jamba juice och slapp i solen. Inte fel, inte fel.
Eftermiddagen med A har också vart toppen. Efter simningen lekte han i lekparken och ja satt i solen och slöade, men sen gick hans kompis så då tog jag över- och jag förvandlades till 9 åring igen :P Dude, hur kul är inte gungor ! Jag säger då det, gungor är nog underskattat, det är skitkul ju!
Självklart dog min kamera idag när jag var ute och gick, men några snapshot fick jag iaf. Men ja, det var ju lite annoying, men det ingår ibland.

Translation:
I would say the day was almost perfect today. Such a beautiful day. Me and Elin went up to the hills and took an hour walk and had this beautiful surrounding and view. Always nice.
Afterwards we felt like we deserved some Jamba Juice and just chilled in the sun for a while. Lovely.
The afternoon with my hostkid was great too. He was in a good mood, and after his swimming we stayed at the park next to the swimmning and played. I felt like I was 9 again. It was great. I can't believe how fun it is to be in the swings. Such a great feeling. So much freedom :)
And also, ofcourse did my camera die up in the hills, but I manage to get a few shots at least... a bit annoying, but that's ok :P

5 comments:

glasruta said...

gungor är sjukt underskattat :D man borde gunga hela livet långt! <3

elsa said...

Thanks for your visit on my blog! Are you enjoying the Au pair? I just moved to California, so I'm curious;) Take care xx

RvS said...

Hello V!

...har ju inte skrivit på ett tag ;-)

Ja, visst är ICA-bilden fin, lite 70's sådär..

Hoppas tidningarna kommer fram, tror nog inte att frimärkena räcker men det ska nog fungera ändå, får bli en chokladkaka nästa gång, dom väger mindre än två magazine hehe.

Glad påsk, eller vår - båda är på gång!

RvS said...

PS/ Mina nya skor ;-)

---> http://pic.im/q1

Mari said...

ANSWER: Thank you :D