March 18, 2009

Me and The Oldies

Idag hade ja ju min första Art klass. Ska nog bli bra det där ska ni se ! Medelåldern är väl ungefär 55 kanske... :P Men. Inte mig emot. På något sätt. Jag ser det som ngt värdefullt. Något som jag kan lära mig på. Ni vet ju, att äldre människor är mkt klokare än unga. Plus att jag gillar oldies. Dom är sköna. I rasten gick vi in till ett rum och drack te. Kan ju inte bli bättre. Läraren verkar väldigt utbildad och duktig.
Fick veta att det kommer handla om Indisk Art denna gången. Vilket sammanträffande eftersom min värdmamma är indisk (och killen är halvt amerikansk/indisk). Ska bli intressant och se vad som tas upp.

For all my englishspeaking readers, a short sum:
I had my first Art History and Appreciation Class today. It was me and a bunch of seniors . Which I don't mind, at all. We all know, old people are way smarter and wiser than us younger. So I can only learn from it. Plus, I like older people. They are so cute.. I had tea with them in the break. :)
We are gonna study Indian Art. It's gonna be very interesting acctually.

7 comments:

Unknown said...

I used to work in a library full of little old ladies. They were very cute. I loved Art History when I was studying it. I hope you do too.

Unknown said...

Good luck with your classes! I absolutely love the photos in the post below. xx

glasruta said...

men gamla människor är mysiga :) hihihi, det kommer bli så bra. förresten så gick fläcken bort från byxorna, YES!

HoneyBunny said...

You must really enjoy it! I would too;)

. said...

Your class sounds fun, I love being around older people too! Less immature ;) Thanks for the compliment. Everyone always says I can pass as fashiontoast's little sister, lol!

Amelia said...

That class sounds really cool. Haha, in my history class last year, I used to hang out with the old guys who were auditing it. They're so much cooler than the lame freshmen.

Mo said...

great !! so you decided on a class !! tack sa mycket för the english translation !!!