March 01, 2009

Froozeen Yogurt

Dagen har vart rätt lugn och seg. Började med en sväng till gymmet för att pressa lite. Där blev jag på bra humör, folk var så trevliga.. Liksom, allmänt bara.
Sen så slappade jag lite, och lite till. Sen på eftermiddagen drog jag och tjejerna och käkade frozen yogurt. Mumsfillibabba. Fanns miljontals (6 kanske haha) olika smaker, som alla var mums, och sen miljontals olika toppingar (dessa går faktiskt inte att räkna, så vi säger miljontals), alla sorters av godis (hej M&M), nötter av alla olika sorter och sen en massa frukt. Mums, let me tell you! Okej, jag kanske inte behöver tillägna hela detta inlägg till hur gott det var haha..
Efter drog iaf jag o Vicky hem till henne... vi lirade piano. We are rockin it. Or not haha... VI körde lite 9 crimes (yey, nu kan jag den :P), lite disney och sen en trudilutt som både hon och jag visst kunde (Ninnie, det är den när man kan spela två du vet "dudududu, dudududu, dudududu". Du fattar va?).
Nu blire ännu mer slapp.. och jo, just det. Varför har jag inte sett Across the Universe innan? The greatest movie eller vad. Jag är kär i Jude/Jim och soundtracket (som jag iofs haft ett tag) är bättre än bäst. Loves it man.

2 comments:

Anonymous said...

oh i know wich one! ;)
Oh god i miss you!!!!

Victoria said...

I thought you would :D
Misssss uuu tooooo :( men snart komemr du :D :D