March 25, 2009

...Sen tog det slut....

.... Nothing is a waste of time if you use the experience wizely... Det var det ena citatet. Det andra var : From time to time attempt things that is beyond one's capacity. Ta nu en liten tänkare på dom två. Är rätt smarta meningar... Ja säger ju det, jag blir värsta djup av dessa klasser mohaha...
Okej, som ni kanske märkte la visst min kamera av efter nån minut haha... ja hade väl kanske en sisådär 5-6 minuter mer, men vad ska man göra.. ni hade nog inte orkar lyssna på det iaf ;P
Ok, njut nu av dagen som är kvar i Sverige- min har precis startat och jag ska då njuta :)

Translation: I was talking about 2 qutotes that we discussed on the art class yesterday:
~ Nothing is a waste of time if you use the experience wizely. ~ ~ From time to time attempt things that is beyond one's capacity. ~
I will become like the deepest person ever when I'm finished with this classes hahah....
Enjoy your beautiful day now- I now I will :)

6 comments:

Aline said...

I love your accent:)

Unknown said...

You're so cute! Enjoy the classes and I love your outfit in the post below. xx

Winnie said...

It's always nice to hear people's accents! Looks like such a lovely day, great sunglasses!

Syed said...

What wonderful quotes, I do love the first one :)

Anonymous said...

Dude scary! jag sa exakt det till pappa igår ... om liksom vi möter männsikor och de har deras liv... o fortsätter liksom deras liv när vi passerat dem... liksom igår ... tankeöverföring or what?!?! ja meanr vi brukar ju fundera på dessa saker men at the same time ^^ <3<3

Victoria said...

dude ninnie ja !! scary hallå.. we are one :D <3<3