March 07, 2009

ITM Night

Efter "no blinking/no laughing/no talking and fighting with lightsaber"-contest with A (wich he won) kom min värdmamma hem och Vicky knackade på dörren. Vi hämtade upp Anna och drog vidare till Los Gatos. Jag tänkte intruducera mitt favoritband till flickorna. I The Mighty spelade på samma ställe som första gången jag såg dom. Så ja visste iaf vart ja skulle.. hehe..
Vi kom dit i klockren tid, även om vi fick vänta ett tag på Annas värdmamma. Dom höll precis på att plocka upp deras grejjer på scenen när vi kom. Sen började som spela. Trummorna var lite för högljuda denna gång, men dom var ändå lika bra som vanligt. Love them.
Efteråt gick vi ut och jag, vi, gick och snackade med killarna lite. Dom gav mig en ny demo med, med en till ny låt. Nice.
Klockan vart inte så mkt, så vi åkte runt lite flummigt i Los Gatos (tror iofs att vi hamnade i San Jose efter ett tag , men ändå hehe). Vi letade efter ngt matställe, då Anna inte käkat middag. Längs vägen såg vi en del ställen, men hade svårt att bestämma oss för ngt haha.. så vi fortsatte irra lite till... Till slut hamnade vi på Wendys.Min M&M Twisted Frosty =)
Där chillade vi ett tag. Sen styrde kosan oss hemmåt.
Anna gav mig en lyckypenny. Den var från 1989, så ngn lycka kanske ja får ;P
Nu ser jag fram emot en långt och skön natt, med en lång och skön sovmorgon. God Natt / God Morgon. Tjingeling..

6 comments:

Anonymous said...

tack tack, kul att du gillar stilen! :)

Anonymous said...

Hej.
Jag ar med i Green Card lotteriet varje ar. Har bott har sedan 2003, sa i nagra ar. Kanske jag har turen iar... Man kan soka om det varje ar, aven om du skulle bo i sverige.

Hoppas du far en bra helg.

Anonymous said...

ser ut som du har det bra :)

Petra said...

Looks like you all had a wonderful, fun time! Such happy pictures :)

Have a beautiful weekend!
xx

Merily said...

I love that eye make-up!

Gladys said...

Thank you!
I love your pictures, too. :)