March 10, 2009

Oopss, där är mina fingrar igen

Inte ett moln. Så långt ögat kan nå.
Jag sitter här, ute i solen och somnar nästan till lite i värmen. Ååhh. Det luktar typ solarie. Eller, a, asså huden luktar så som när man har solat solarie.. eller när man solat i "verkligheten" med men...
Öööh, ja kollade på min temp. mätare jag har på datorn och det står att det är 12C. Ja, inte där ja är iaf haha... Lägg på en 10C till så kanske det stämmer. Jag börjar ju svettas här nu... får gå och ta och svalka av mig inne tror ja.
(Sorry, Johan Kull, där dök visst mina ostyrliga fingrar upp igen. Dude, jag vet inte ens om ja är medveten om att jag gör så. Måste ta och vända på handen!. haha)

3 comments:

Anonymous said...

SÅ SÖT BILD! :*

Jag byter förresten blogg nu. Från metrobloggen.se/thisiscaroline, till www.metrobloggen.se/hope. Kika in :)

kram.

Anonymous said...

haha du är rolig!
hah mm det får du allt börja göra!
:)
hoppas allt annars är bra!
kram

Vintage Lollipops said...

I really love this shot... your ring is wonderful! xx