March 09, 2009

Sun-fun-Day in The City

(Varför är det bara jag som verkar gapflabba åt ngt, men ingen annan??? Seriöst haha... Snodde bilden från Elin.. :P)Efter en inte så lång natt vaknade jag ändå relativt pigg. Gjorde mig iordning och drog mig in till san fran. Där mötte jag upp Elin, en tjej ja träffade på au pairskolan (som har turen att bo i San Diego. Hon gör mig avundsjuk när hon visar att hon redan har solbränna från flipflopp, bor 5 min från stranden, bor i en surfarstad, spelar volleyboll om helgerna på stranden... va tusan haha..). Grymt kul och ses var det iaf !
Vi chillade runt lite i stan först, käkade lite hann vi också med. Sen drog vi vidare till Dolores Park där vi mötte upp Amie och D. Vi satte oss på en filt och spelade spel. Sen kom även Bella (aupair) och en kille dit med. Mysigt mysigt vart det. Solen sken från en klarblå himmel även denna dag. Nice. När ja tycker att dte är varmt körde Elin på mössa haha... (bara för att hon går i shorts o linne i SD haha...)... :P
I vilket fall, ett nice sätt att avsluta denna helg.

2 comments:

MIMMI said...

usch så härligt! jag vill också komma bort från sverige med det supertråkiga vädret :(

MIMMI said...

jag är hemma nu, tyvärr :/ haha. jag hade det superbra!! dudå, hur går det i usa? :)