March 06, 2009

Aowsch.

Jadå.. dagarna rullar på, det ska gudarna veta.
Idag träffade jag en trevlig tösa vid namn Elin. Även hon au pair i Los Altos. Konstigt att vi aldrig setts innan, när vi ändå bor i samma stad. Men så kan det vara. Vi är nämilgen i olika grupper (au pair grupper), och jag vet ju typ inga som är i den andra gruppen, ändå bor dom ju häromkring mig.
I vilket fall så tog vi en liten te-fika på Starbucks.
Dessutom har jag sträckt mig i höften ! Aosch. Kan knappt gå, och när jag gör det känner jag mig som en 90-åring. Yey för mig. OCH så börjar jag seriöst bli orolig (fast mamma, jag vill inte göra dig orolig), men jag känner av ett ont tryck över bröstet typ hela tiden. Det gör liksom ont. Som att hjärtat typ knyter sig. Jag hoppas verkligen inte att det är ngt. Och om det nu skulle vara det; va kan det vara? I'm a bit worried, I must say. Hoppas det går över inom en snar framtid. Dessutom så vaknade jag upp idag med en heltäppt näsa. Gick över efter ett par morgontimmar, men jag tror ju inte jag är helt 100 procentig i kroppen för tillfället.
Ikväll jobbar jag kväll. (Nehe?) Bara killen somnar så är det ju lugnt... :P

2 comments:

Anonymous said...

klart jag blir orolig,men hoppas det är en sträckning eller ngt,hoppas du inte är orolig för ngt

TRENDYROCK said...

your blog is so cool! Where are you from? :)