March 20, 2009

Changes plans on a lovely day

Idag så fick jag vid klockan 11 reda på att A skulle sluta skolan vid 12.15 denna dag. Muppish haha... Hann inte med ngt på dagen. Skulle göra lite ärenden, åka till gymmet och handla en födelsedagspresent (som jag va tvungen att ha tills ikväll, då det var au pair möte, men ja sket i presenten och det gjorde inget.. orka liksom.. Btw så hade ja ap-möte ikväll. Rätt ovärt faktiskt.Oh well..)
Blev en rätt slappig dag i vart fall.. Vi gjorde inte mkt.. A sa iaf att jag har himla bra engelska. Det hörs inte att jag kommer från Sverige. "Det är som att du är härifrån". Han är för snäll, han. :)
Och jag måste bara säga : Gud, vilket underbart väder det har vart här idag! Vart uppåt 23grader och när ja satt i solen när A simmade idag så svettades jag och klarade knappt vara i solen längre. Mmmmmm... :D :D

Translation:
Normally I'm off until 2.30, but today I had to pick up my hostkid at 12.15 because he had a "minimum day" today. I found out at 11, and I was suppose to some errands- so that was a bit annoying, but it worked out good anyway :P I had a nice day with my hostkid :)
And btw; The weather has been completly amazing today. Around 23 Degrees Celsius ! I love it!

1 comment:

kulululu said...

what a funky blog.i like it