March 05, 2009

Kvällen på Starbucks..

Ja, nu befinner jag mig på Starbucks. Körde ner hit, tog med mig en bok och datorn och sitter och slappar. (Halva skärmen firefox, halva skärmen Vänner... what do u think? ;P)
Blev visst att jag skrev lite för mig själv med. Det bara kom lite saker i skallen på mig, så ja, jag lät det flyta på :P
Jag trodde jag skulle vara själv här.. eller inte själv, men jag trodde inte det skulle vara så smockat som det är. Men det är trevligt att vara på lite public ställen... Just nu funderar ja på vad det va jag ville få ut med detta inlägg... hm.. haha..
Du, Ninnie- jag åt VÄRLDENS godaste clementin innan idag. Lagom saftig, lagom hård/mjuk och alldeles, alldeles.... underbar. Dock var det himla liten haha...
(Ja saknar min andra halva!! Men snart kommer duuu !! Iiihhh)
På tal om ngt helt annat: Om man har ont över bröstet, typ som ett tryck - hur vet man om det bara är ngt "tillfälligt" eller kanske ngt .. ja vet inte, - alvarligt?

7 comments:

Anonymous said...

Det är nog bara nån muskelspänning eller så!

Anonymous said...

WIHO!!!
and about the chest pain... I been feeling that to lately!
Maybe it becuase we've been without eachother...! :O maybe its the beyondmindthingy ^^
Ne men serri what could it be??!?

Anonymous said...

Lyllos att ha starbucks! =)

Mo said...

aaa starbucks... better start in Sweden before I move there !!

Anonymous said...

min godaste clementine ever åt jag i början av december. plockade den uppe på kullarna här:) tänk dig att äta den godaste clementin du någonsin ätit. och utan alla besprutningar o skit. så äckligt god va en:D

Vintage Lollipops said...

Starbucks... my home away from home!

And what a fun shot... love it.

muchlove said...

thank you for visiting my blog! :)