March 13, 2009

Ett steg närmare mina timmar

Nu har jag "enrolled" (svensk översättning??) i en klass på adult education... Art History and Appreciation. Ska bli intressant. Så varje tisdag mellan 10-12 (från o med 17/3-26/5) ska ja dit. Tänkte att eftersom jag inte fick min makeupkurs (buhu) så får ja ju läsa ngt som har lite med det och göra. Fanns lite målarklasser (vilket också kan vara bra att ha i bakfickan), men nje, känner itne riktigt för det om jag ska vara ärlig. Har läst att det är bra att ha Art History, så så blev det.
Som sagt är detta inte på colleget, men där ska ja läsa en kurs med. Men ansökan dit börjar den 18 mars tror ja.. och kurserna börjar inte förrän 6 april.
(FYI, Friends rullar på burken & min rosa compis för tillfället. Jag är imponerad över hur bra jag kan koncenterara mig på båda. )

No comments: