March 27, 2009

Monday, you can hold your head. Tuesday, Wednesday stay in bed. Or Thursday - watch the walls instead. It's Friday, I'm in love

Idag är jag ledig ända fram till klockan 17. Woho. Nice. Detta är ju ett ypperligt tillfälle att faktiskt göra ngt vettigt. Vad? Inte en aning haha. Ska iaf till gymmet en sväng och hänga där, annars vet jag inte. Kanske lapa lite sol? Kanske ta en sväng till Goodwill. Ja möjligheterna är oändliga haha. Om mina val är "vettiga" är en annan sak- men det är fredag- orka göra ngt viktigt. Ngt jag borde göra dock, är att fortsätta på mitt fotoalbum. Kunde jag vara en sak...
En sak ja ska göra dock är att ladda upp min nästa Andy Warhol.. Yepp, jag har ännu än haha... Vadå, han har ju typ miljarder bilder så vad annars kan jag göra liksom? Detta är ett livslång projekt tror jag. Dock är inte denna lika... lika.. extrem? men så kan det va haha.

Translation:
I'm kind of off until 5 today.. I should try to spend my day in a good way... The only thing planned though, is a trip to the gym. My beloved 24 hour :)
And I do have another Andy Warhol pix that I might upload in the afternoon. It's not AS extreme though, but that's ok haha.. :P

No comments: