March 12, 2009

It's all blue

Another lovely day in LA :) (en nyy klocka har jag skaffat med.. jag har nog visst blivit lite nörd i klockor på sistone.... :P)
Idag var jag på gymmet en sväng. Jag har ju nämt en snubbe/gubbe/ som kom till mig en dag för ett tag sen och bara började snacka.. första gången fick ja bl.a reda på att han suttit i fängelse, hans tak i hans hus läckte och att han blivit stoppad av polisen när han körde bil mm mm. Det är sånt man säger första gången man snackar med ngn, javisst ! Jag fick ju itne världens bästa intryck av honom iaf. Han är trevligt, men lite creepy. I vilket fall, så varje gång vi stött på varandra har han sagt ngt, och ja bara "jaja, typ" haha... och idag var han där igen. Då frågade han igen om ja inte ville gå och se ngn "show" el ngt någongång... Hm, ja men visst ! Not. Haha. Skulle ja aldrig våga med en "sån som honom".. han frågade efter mitt nummer med.. ja slängde ihop en lögn och sa att ja delade telefon med min värdmamma och inte ville ge det... Hm.. haha.. sorry oldie :P
På simningen idag så skar sig A på ett rakblad han hade hittat i dusharna. Han trodde han skulle dö... Stackarn hehe..
See yaaaa

3 comments:

Anonymous said...

nothing like splashes of blue to make you happy :)

Anonymous said...

in LA??

Victoria said...

Los Altos. :D