March 08, 2009

Toppen , it is

Åh vilken lovely dag denna lördag har varit. Vaknade upp tidigt och var pigg som bara den. Utanför mitt lilla fönster ovanför sängen såg jag en blååååå himmel som sken upp av en strålande sol. Åh vilken lycka! Äntligen. Äntligen säger jag ! Sol och värme- du har varit saknad! Kicken jag fick gjorde jag av med på gymmet. Där blev jag bl.a skrämd av min membership-kille haha.. så kan det gå :P
Min kropp fick efter det prydas av en liten bakelse till klänning. Ja, ja känner mig riktigt som en cupcake i den haha... men är det vår så är det :P
Efteråt fyndade jag ett par niketräningsbyxor (jag undrar om det kanske är 2 ord?) och munkjacka på Goodwill. för 7 dollar (tillsammans) . Love it!
Solen forsatte gassa så ja drog med mig Vicky till Jamba Juice. Vad passar inte bättre på en så här vacker dag, än en "Peach Perfection". Yummie. Där satt vi i solen och chillade. Jag gillar läget liksom. Jag slänger upp en liten flum-video med tänkte jag. Så snäll är jag :)

(Kolla i HQ)

4 comments:

Anonymous said...

Underbart att höra att du är så glad...och att du äntligen fått fint väder

HoneyBunny said...

wow I love this dress! You look great! I love the photos as well!!<3

laura said...

wow. those photos are BEAUTIFUL!!

Frances Davison said...

really pretty photos!