March 16, 2009

Jag säger "Aj"

Om man är ute och springer och man okontrollerat säger "Aj" som en 5åring, då är det lite pinsamt. Jag tog mig en runda idag, och det slutar med att jag säger "Aj" var och varannan minut. Det är min höft jag snackar om. Har haft ont ett bra tag nu, och ja börjar tvivla på om det är en sträckning. Hur länge sitter en sträckning i liksom?
Det fula var att jag verkligen sa "Aj" som värsta tönten haha.. Liksom med ljus röst och "tyck-synd-om-mig" ljud haha... So lame. Men va tusan, det bara kom- jag styrde liksom inte att jag sa det....
Men ja, jag gick mig iaf en springtur. Jag hade ju tänkt att testa min kondis och se hur länge jag kunde köra, men min höft stoppade ju mig... Oh well, stackars mig då..
Annars har min söndag mest vart slapp. Var en sväng på ett Mall i San Jose för att göra ett ärende åt min värdmamma och när ja ändå var där så passade ja på att irra runt lite i affärer. Dock blev det inga fynd för min del. Lika bra det. Jag har saker som ja inte ens har använt en gång, kanske ska göra det innan jag köper mer, ja.

2 comments:

Amelia said...

I wish I could read this. Lovely picture! I should play around with reflections more.

Anonymous said...

Kanske borde göra en snabb koll hos doktorn! Är nog inget farligt.