March 16, 2009

Spppyaaa

(Ad: Makeupstore)
Ser ut som att jag måste tillbringa hela dagen åt att vara hemma med en liten sjukling. Jobbigt.. Okej, jag är inte den som ska klaga egentligen haha...
Jag går upp som vanligt, går och fixar frukosten och så knackar jag på deras dörr och får då veta att A har spytt sen kl. 6. Vi hoppas att det bara är för att han åt för mkt skitmat igår (dom va och snowboardade, så då slängde dom bara i sig skräp under hela dagen) och att det inte är magsjuka el ngt. Men dude, han får inte vara sjuk tis-ons för då har jag min första Art-klass och sen så har jag mitt körprov- och det får jag INTE missa för allt i världen.


10.45 Update: Det var inte så farligt. Jag skjutsade precis A till skolan och han mådde bra nu. Skönt hehe. för båda, självklart!

1 comment:

FASHION CHALET said...

Thanks for your comment, sweets. I love your name!! :]

xx