February 08, 2009

We will sit and wait, for Sunday to become Monday

(Photographer: Michael Oats, kärlek till bilden)
Idag var planen att jag skulle "jobba" några timmar på morgonen, för min värdmamma skulle göra ngt. Jag visste itne riktit när hon skulle åka, och klockan blev 9.30 (jag skulle "sluta" vid typ 11) , så jag tänkte att hm.. när ska ja börja. Det var tyst i hela huset, så jag tänkte att dom kanske hade åkt ngnstans eller vad som. Men sen så vid typ 10 så kom dom upp, och så gick hon.. Så nu sitter jag och kollar på Svampbob Fyrkant med A :P
Igår fick jag en hel hög med en massa tidningar från Vicky. Nice or what. Snällt av henne.. så nu har jag lite att smaska i :) Kan drömma mig bort när jag kollar på alla sminkningar i dom med.... :)
Och det blir nog inget San Fran idag. Hade tänkt att träffa Amie där, men vi skippade det. Kör nästa helg el ngt istället. :o)

No comments: