February 02, 2009

Lattjo Lajban Söndag

Efter (ändå) 7h TUNG sömn var jag tvungen att hoppa ut sängen idag ... Trött som jag var....Men jag skulle åka till Peet's med Vicky idag. Hon hade spanat in en snygg kille där förra veckan, så vi tänkte göra samma sak idag. Vi såg honom (dock hade han rakat sig, hon sa att han va snyggare med långt hår.. kan ja tänka mig). Men söt va han.. en såndär kille med "ögon" ... Hihi... (Hej fjortis haha)
Dock så gick han sen (han slutade nog..men va tusan liksom haha).
Tog iaf en mango/pomegranate Freddo. Mums var det! Satt och snackde ett tag. Utanför fönstret satt en baowta-hund ! (jättestor...). Så sööt ... Men dude va stor. Typ lika som en männsika. Bara tungan var som min fot typ ...
Efter det drog vi vidare och spelade tennis. I. Solskenet. Härligt. Värre.
Nu är jag bara jättetrött och villl nog mest sova.

1 comment:

Ediz said...

Ja, och den kostar 200 kr!