February 05, 2009

Lost And Insecure. You Found Me. You Found Me.

Bara för att jag är kär i låten för tillfället. Det är The Frays nya version av How to save a life... :P Lika bra och beronde iaf.
I vilket fall så blev det visst en ny header... (Ninnie tyckte visste att en godispåse skulle beskriva mig bättre.... hihi, ja ja kanske skulle ha en stor bild på en massa M&M haha...)... i vilket fall.. jag har alltid svårt för förändringar haha.. jag är jämt så velig. Bara att typ möblera om, eller byta mascara är svårt för mig haha.. Jag nöjer med mig det jag har, det som är bra liksom. Men, ja, ibland så måste man. Kanske man tänker såhär; okej, du ogillar förändringar, ändå förflyttar du dig flera tusen mil från tryggheten i hemmet i Sverige till Kalifornien. Ja, som jag sa, ibland måste man, och det finns alltid en chans att det blir sämre och det finns en lika stor chans att saker och ting blir bättre. Man måste våga chansa lite här i livet. Det tycker jag.
Okej, det är kväll och jag mumlar lite kanske.. hehe.... nu ska jag ta och läsa i min nyinköpta Family Guy Bok som jag fyndade på 2hand idag. En heeeel dollar fick jag ge för den.

4 comments:

Anonymous said...

Snygg header! Very nice ;-)

Anonymous said...

Gud vilken fin blogg! den här tänker jag börja läsa på direkten! :)

Anonymous said...

sv: Tack du! =)

Skön blogg : )

Anonymous said...

hey girl ! Jo eller gör min sista dag som aupair den 13 feb, men sen åker jag in till SF och bor på hostel till den 19 feb då jag tar planet hem till Sverige . Har två tjejkompisar som kommer nu på måndag och de reser vidare till LA den 19 så det blir perfect timing :) . Känns lite panikaktigt att lämna nu men det ska nog gå bra .

Snygg header, är du bra på sånt där oder . Kanske du kan hjälpa mig med min bloggdesign ;) ?

Kram Antonia