February 17, 2009

CoolBeGoodIHopeHowNiceAwesome

Klockan är tisdag. Dagen är 12.30. Lyckades fixa en playdate, så nu sitter dom här och spelar ngt Smash-blablabla.
Det ryktas om att A ska till sin farmor resten av denna vecka. Skulle ju inte vara fel hihi... Vet inte om det är bestämt än, men min värdmamma snackade om det. So I'll see..
Det är så att det är en massa bra band som spelar här under året. The Killers spelar i april - ville gå eller vad ! biljetterna ligger runt $60-70 (och snål som ja är.. hm.. haha).. Men ja hoppas att dom rear ut dom sen kanske... Dessutom! spelar Coldplay här också i sommar. Varje sommar så är det en grej som heter "Shoreline Amphitheatre Concerts". Det ligger här där ja bor (eller a , 10-15 min från), och det kommer rätt stora namn dit, och i år är Coldplay ett av dom namnen. Hej hopp. Jag tror biljetterna ligger på samma pris som The killers. Jag får spana upp det där. Fel hade det ju inte vart iaf, det är en sak som är säker. Å andra sidan måste jag ju spara lite pengar med nu... Jag måste ju flyga över till Felicia i Florida i vår/sommar med :P

3 comments:

Mo said...

wwoo are those candies?

yeah back in France... :( back to work... :( back to school ..

glasruta said...

åh du din fuskis! jag kanske blir tvingad att åka till hultsfred och leva festivalliv i 3 dagar bara för att kunna se the killers!!! du borde åka :D:D:D men florida, mmmmm

Anonymous said...

Melissa svarar: tack så mycket. :)