February 08, 2009

Utmanad

Tilda utmanade mig i en bildutmaning. Den gick ut på att jag skulle öppna mina bilder, välja den sjätte bilden i den sjätte mappen och sedan skriva något om den.
Eftersom jag precis tagit bort alla mina (dom mesta) bilderna på min dator, förutom 2 mappar, och lagt dom på ett usb så körde jag därifrån istället. Dessutom har jag 2 olika, ett nytt och ett gammalt, men jag bara stoppade i ett av dom, och det blev den äldre.
Så ja; detta är mitt resultat. En bild på mig och lilla söta Tilde (min systers lil
la prinsessa). Den är tagen den 15 augusti 2006 (oj tjena, 2½ år sen...) då hon var smittad av Ehec, så hon var så liten och tanig tjejen... Och jag själv var en helt annan person än vad jag är nu. Inte HELT, men själv ser (vet) jag en enorm skillnad. Jag vet vem jag var då, och jag vet att det skiljer sig enormt mkt i mina tankar från den personens. (och det är jag glad för).
So that's it. Och nu ska jag visst utmana 6 andra personer, så jag väljer:
Ninnie
Zandra
Rabbi von Sydow

Antonia
Caroline
Therese

5 comments:

Anonymous said...

Bild kommer!

Anonymous said...

tyvärr har jag tagit bort alla bilder från datorn... men får väl kolla skivan...

Förövrigt har Tilde varit inne på Hemmakväll ett antal gånger...
Förra gången fick hon låna toan... vilket vi egentligen inte får låna ut men va tusan ^^

Victoria said...

ahh oke... a men det är som ja då. ja tog usb:et
jasså det säger du.. men va snäll du är ju :P

Anonymous said...

Fantastisk bild!

Anonymous said...

Kollade i mina två bildmappar, och den 6:e bilden där var en Beppe Wolgers-bok, som redan finns i min blogg ;-)

Sen kom jag på att jag kunde kolla i min gamla "mina bilder-mapp" - men i den 6:e mappen fanns bara 4 bilder haha.

Men här är den 4:e, inte så kul, tror att det är en bild från en Buce Lee-film ;-) -->

http://www.geting.se/viewimage.php?image=150725-Snake.in.the-Monkeys.Shadow4.jpg