February 19, 2009

Du ska inte tro det blir sommar, ifall inte nån' sätter fart

Idag tog jag en såndär låång skön sovmorgon i en uppvärmd säng, från mitt lilla fönster såg jag en blå himmel och på bättre humör kunde man inte blå.
Fick lite jobb av min värdmamma... sortera lite papper och sätta dom i ordning i pärmar. Nästan så att jag hellre skulle vilja jobba med det än att va au pair haha... Nedå, jag har ett bra jobb :P Men ja tycker det är rätt kul att sortera sånt... :P
På eftermiddagen tog jag och Vicky en sväng till Peet's igen. Och vilken tur vi hade, "Jake Gyllenhal" jobbade idag med. Vilket sammanträffande haha... Och hans rakade hår hade växt ut ngn millimeter, och skägget var nog lite mer på bättre hållet, så det va bra ;) haha.
I brevlådan idag var det ett paket adresserat till lilla mig, och i den låg min himla vackra klocka. Love it eller vad. Det stod liksom Victoria på den.

5 comments:

glasruta said...

jättefin klocka och vilka somriga bilder! jag kan knappt tro att det är sant lixom! här är det 8 minusgrader och snöööö :( buhuu

Anonymous said...

svar; tack så jättemycket :*
och detsamma du! sommar ._.
du har det lyxigt du!

Mo said...

gosh..I don't even remember how summer feels like :(

sparklegreen said...

I miss yellow flowers.

Anonymous said...

ja det låter lovley! =D Valet står mellan san fransisco, skottland och italien haha en hård kamp.. =P hur länge har du vart där då?