February 23, 2009

And the Oscar goes too....

Kvällen var himla lyckad. Kul som bara den hade vi. Eller jag iaf haha....
Jag gjorde mig iordning när ja kom hem från Peet's med Vicky. Körde LBD, och svart svart med en rosa blomma som detalj :P
Vi åkte till Anna till 5, då oscarn började med red carpet arrival. Vi (Anna o Rachel) hade dukat upp med sushi, valentinesgodis och smått och gott... Och resten av kvällen spenaderade vi framför Oscarsgalan. Slumdog Millionair tog hem många priser (en indisk film. väldigt bra gjord film faktiskt).
Mkt skratt, fina klänningar och snacksande blev det. Perfaa..

8 comments:

glasruta said...

åh så mysigt! och du är alltid så fin<3

Rand said...

oh i dont know that shop,i live in Uk
anywyas thanx
x

Anonymous said...

Låter nästan oförskämt soft det där :)

Tack för finaste komplimangen, du ska veta att jag inte har något alls till övers för mina ögon. Dina däremot! Skulle ge två halva (eller ett helt) ben för att ha dina intensiva ögon.

Kram!

Vintage Lollipops said...

Oh, this looks so fun! Great shots!

xx

Mo said...

i couldn't watch but I heard Sean Penn got one..I totally love him !

Anonymous said...

hej! åh, alltså.. jag missade sarah jessica parker! så irriterande.. :o såg resten av galan dock!! mysigt! fin är du. puss!

Victoria said...

Hon va fin, det var hon !!
taaack, du är för snäll =)

Stacy said...

penelope's dress was beautiful .