February 22, 2009

The outing..

Okeyy.. so I'm back. Fick 6h sömn (oj, ändå så pass, trodde det bara skulle bli typ 3 när jag räknade på mina fingrar hehe). Jag gjorde så att jag drog hem igårnatt istället... Blev bättre så. I vilket fall så gick vi ut igår. Jag och the 3 girls. Det var schysst. Dock, ett stort men för mig var att dom valde att gå till en rökbar, där man obviously får röka. Hej, jag älskar verkligen röklukt, och man luktar sååååå himla gott när man kommer ut därifrån. Tror jag ska göra det till en parfym. Hej hopp. Nej. Men men, jag kände inte riktigt för att klaga. Hehe. I vilket fall, det var inte jättehändelsefult den/dom första timmarna. Framåt slutet kom det fram en kille, som först började snacka med Amie om hennes fottatuering... sen gick hon på toa, så jag blev lämnad med honom. Han satte sig ner jämte mig i soffan... awkward, men ok. Han började iaf snacka lite... och för att göra en lite längre historia kort så kan jag säga att jag blev erbjuden att vara med i vuxenfilmer. Jepp, vuxen, som i barnförbjuden, och film, som i att bli filmad och göra det till e film. Man behöver itne vara 40 för att förstår vad han ville. FIY, som ni kanske förstår, är jag verkligen en "sån" person. Självklart sa jag Ja och nu kommer jag få en massa snabba cash och kan sen resa runt här hur mkt som helst ! Tjohoo... Right.. haha... Jag fick hans nummer på ett kvitto. Han signerade det "Jonathan, nummer och "solo-work", $600/h". HAHAHAHAHA OMG säger jag bara....
Kom hem gjorde jag iaf runt 4, slängde mina kläder i tvätten och hoppade, trött som jag var, in i duschen för att tvätta bort den ofantligt trevliga lukt.
Nu, blir det Peet's med Vicky.

1 comment:

MIMMI said...

haha, det låter som en trevlig snubbe ;)