February 03, 2009

Sushi n' Shoes

Sådär på kvällskvisten innan sa min värdmamma (som skulle komma sent ida) att jag kunde ta ut A till en sushirestaurang. Sagt och gjort. Vi spenderade kvällen på en sushirestaurang. Det var trevligt. Sushi är faktiskt gott! Och han är för söt A... Måste säga att jag hade en himla trevlig kväll med honom :)

(Bara för att det ser ut som att jag har en vad som heter duga mohaha)
Igår fyndade jag skor dessutom. I en typ maxiaffär haha... Rite aid heter det här, men... Mina vita tygskor har levt sitt liv tillräckligt tyckte jag så det fick bli ett par nya, plus ett par likadana svart. Och billiga var dom med. På priser stod det $6.99/st och det tänker ju jag är billigt liksom.. men så kommer jag till kassan, så kostar dom bara $4.99/st. Inte illa ! Mina plånka likes :D

No comments: