February 14, 2009

BraBaraBra Fredag den 13:de

När A:s pappa kom och hämtade upp honom runt 6-tiden slängde ja på mig skor och jacka och åkte och hämtade upp Felicia. Vi drog vidare till San Jose för att spana in mitt kära I The Mighty. Det kändes lite som att vi var på ett högstadiedisco haha.. typ en massa 15-åringar som var där mest, men vi fokuserade oss på bandet. Och lika bra var dom idag. Alltså jag älskar dom (jag tror det har framkommit rätt bra, ja haha). Jag stöttade dom också genom att köpa mig en tischa av dom!
Bandet som spelade efter dom var också sjuuukt bra !! Hej hopp va sköna dom var eller ! Det är så kul att hitta band som verkligen är bra ! Inte bara okej, utan som man verkligen känner att " DUDE DOM ÄR SÅ BRAAAA!". Så känner ja haha... Dizzy Balloon hette dom!
Efter gick vi på bio. Confessions of a shoppaholic. Filmen var från boken (böckerna). Men måste säga att boken/böckerna är grymt mkt bättre än filmen var. Ja menar , den va helt ok så, men inte om man jämför med boken.. Så då vet ni det ;)OCH. Bara för att jag måste skriva det nu. Klockan är 03.02 och jag har börjat fundera på att gå och nana... det här börjar spåra ut alltså. Jag kan inte sitta uppe på nätterna. No good. No good at all. God Natt

1 comment:

Anonymous said...

Haha, sa kande jag nar jag var The Sounds for nagra ar sedan. Men da hade en 21+ "balkong" sa dar tog jag nagra drinkar :) Musiken var grym.

Planer for dagen...hmm, jo jag ska stada, och ikvall ska jag sitta barnvakt. Inte sa romantiskt. Skulle pa en dejt med en tjejkompis, da min pojkvan ar bortrest, men det blev installt. Vad har du for planer?