February 16, 2009

Presidents Day

Idag var tanken att jag skulle jobba från 12 så jag stressade lite till gymmet ida på morgonen och hann med typ 2 saker haha... Så ja åkte hem så att ja var hemma tills ja skulle börja jobba. Jag sitter på mitt rum och väntar på att min värdmamma ska komma och säga att hon ska gå. Men klockan tickar på, och vid 12.45 skickar hon sms och säger att hon kommer hänga med A tills han ska simma vid 4. Nice. hade vart bättre om ja hade vetat det, men nu ska jag inte klaga... skön dag iaf.
Ikväll så ska Felicia ha avskeds/födelsedagsmiddag ikväll på Cheesecake. Hon flyttar till florida imorgon (nice? ne inte lite hehe..)... Dock vet ja inte om ja kan/hinner komma eller inte. Det beror lite på min värdmamma, om hon hinner komma hem innan. Hon sa att hon skulle föröska, men man vet ju aldrig. Hoppas ja hinner... annars kan ja komma senare och köra på dessert istället ;P

1 comment:

Mo said...

a day off right ?