February 02, 2009

Klantatanta

I lördags gjorde jag bort mig ngt så grymt... Jag ramlade mitt på en väg. Pladask liksom. Jag skulle skynda mig lite liksom, och helt plötsligt bara ligger jag på magen. Handen gör ont, knät gör ont och axeln min gör ont den med. Men upp fort som bara den försökte ja komma. Och det var ju inte så att det var liksom på ett ställe som det inte är några personer på. Ne, det var liksom vid ett center, som är smockat med människor. Om jag säger att Walmart var jämte (så kan iaf dom som är i usa förstå att det var befolkat). Om jag ändå hade haft ngn med mig så hade man ju bara liksom skrattat åt det, men nu vart det ju enbart pinsamt haha...
Så nu är jag skadad. Axeln min har fått sig en skråma stor som 1cm typ (men dude, det för lite ont haha)... Men så kan det gå, om man inte är försiktig.

No comments: